خواص بادام پسته

Wiki Article



جالب اینکه در صورت قراردادن همین ضماد بر روی لکه‌های صورت، می‌تواند آنها را از بین ببرد. ضماد بادام تلخ همچنین در درمان زخم‌های کهنه، خارش و مخملک کاربرد دارد.

برای تنگی نفس، درمان سیاه سرفه، درد کلیه و خارج کردن سنگ مثانه مفید است.

از آنجا که یکی از خواص بادام شیرین کاهش چربی خون است، از این رو مصرف آن به کاهش بیماری های قلبی و پیشگیری از سکته کمک شایانی میکند. همچنین چربی‌های اشباع نشده و آنتی اکسیدان موجود در بادام خطر مبتلا شدن به بیماری‌های قلبی را کاهش می دهد.

روغن بادام یکی از مؤثرترین و کارآمدترین روغن‌ها برای سلامت مو است. روغن بادام تلخ مو را تغذیه و سلامت آن را بیشتر می‌کند.

از این رو زنان باید در دوران بارداری خود علاوه بر مکمل اسید فولیک، بادام نیز مصرف کنند.

ایمیل رمز ورود مرا به خاطر بسپار ثبت نام / رمز عبورم را فراموش کرده ام ورود

✂️ خانه‌داری ✈️ گردشگری بیوگرافی تزیین و تشریفات حقوقی و مدنی دسته‌بندی نشده سایر دسته ها مالی و اقتصادی محتوای کمک درسی معرفی کتاب مهارت و موفقیت هنر ⚕️ پزشکی ⚽ ورزش ⭐ عمومی آرایش و زیبایی ️ آشپزی اخبار انتخاب اسم بازی و سرگرمی تعبیر خواب تغذیه و تناسب اندام تکنولوژی جانوران خواص شناسی خودرو دکوراسیون روانشناسی زناشویی ️ عکس و گرافیک علوم فال و طالع بینی گیاهان مد و پوشاک مذهبی ‍ مادر و کودک

مصرف بادام درختی و دیابت رابطه عکس دارند. مصرف روزانه چند عدد بادام درختی علاوه بر کاهش کلسترول خون، به علت کنترل سطح انسولین به درمان دیابت نوع ۲ کمک می کند.

کره بادام زمینی چطور سبب کاهش وزن می‌شود و چه تأثیراتی بر بدن‌تان دارد؟

آیا می دانید هاله ی شما چه ????? ????? ??? ??? ??? رنگیست؟طالع بيني و تحليل شخصيت بر اساس سال تولد

همه ی روشهای درمان گیاهی فیبروم رحم با طب مدرن، سنتی و اسلامی

البته برای کمک به لاغری، می بایست علاوه بر مصرف غذاها سالم، به صورت منظم ورزش کنید یا اینکه حداقل روزانه نیم ساعت پیاده روی کنید.

اگر خودتان به بادام زمینی حساسیت ندارید، مصرف یک قاشق غذاخوری از کره بادام زمینی می‌تواند حساسیت غذایی را از بین ببرد.

اغلب کره‌ی بادام زمینی را به صورت شیرین مصرف می‌کنند، برای این منظور می‌توان شیرین‌کننده‌هایی ازجمله شکر یا عسل را نیز به آن اضافه کرد.

Report this wiki page